  • Data: 2003-04-26 19:09:23
    Temat: [rdx] plecaki i hipermarkety - czy moga wyrzucic?
    Od: "radxcell" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    mialem ostatnio taka sytuacje - wchodzilem z plecakiem
    do sklepu, pewien ze moga mi co najwyzej skoczyc

    tymczasem na odmowe oddania plecaka do depozytu,
    jak rowniez moj komentarz ze przy wyjsciu plecak to
    mi moze przeszukac policja a nie oni, zostalem
    wyproszony przez ochrone ze sklepu

    moja konfuzyje poglebil fakt, ze koles z PIHu, z ktorym
    rozmawialem potwierdzil, ze hiper ma prawo zabronic
    wstepu noszacym plecaki (lub czarnym, mierzacym
    powyzej 185 cm wzrostu) itp, jesli ma takie widzimisie...

    czy tak jest naprawde??

    rdx

    --
    | / _` / _` |> </ _/ -_) | | http://gud.us/en/?RadXcell
    In the beginning there was The Word. And It was "Content-Type: text/plain"