  • 1. Data: 2003-04-26 19:09:23
    Temat: [rdx] plecaki i hipermarkety - czy moga wyrzucic?
    Od: "radxcell" <r...@...pl>

    witam,

    mialem ostatnio taka sytuacje - wchodzilem z plecakiem
    do sklepu, pewien ze moga mi co najwyzej skoczyc

    tymczasem na odmowe oddania plecaka do depozytu,
    jak rowniez moj komentarz ze przy wyjsciu plecak to
    mi moze przeszukac policja a nie oni, zostalem
    wyproszony przez ochrone ze sklepu

    moja konfuzyje poglebil fakt, ze koles z PIHu, z ktorym
    rozmawialem potwierdzil, ze hiper ma prawo zabronic
    wstepu noszacym plecaki (lub czarnym, mierzacym
    powyzej 185 cm wzrostu) itp, jesli ma takie widzimisie...

    czy tak jest naprawde??

    rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | r...@...pl | "X" => w
    | / _` / _` |> </ _/ -_) | | http://gud.us/en/?RadXcell
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| gg#: 157002 | http://rdx.prv.pl
    In the beginning there was The Word. And It was "Content-Type: text/plain"

  • 2. Data: 2003-04-26 19:18:42
    Temat: Re: [rdx] plecaki i hipermarkety - czy moga wyrzucic?
    Od: "Stefan" <s...@g...pl>

    Prawo pięści. Trzeba było powiedzieć że w plecaku jest pistolet
    Stefan

  • 3. Data: 2003-04-26 20:09:31
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prawo pięści. Trzeba było powiedzieć że w plecaku jest pistolet
    > Stefan

    a w przypadku gdyby Ci ktoś na....ł do plecaka lub podłożył jakiś towar
    jesteś wtedy winien i co do pierdla nie wybronisz się
    Dlatego nie jest to prawo pięści a dbałość o klienta itd, itp
    pozdrawiam
    Edward U

  • 4. Data: 2003-04-26 21:11:29
    Od: "madzia" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prawo pięści. Trzeba było powiedzieć że w plecaku jest pistolet
    > Stefan
    albo nie daj Boze sam sobie tam nakladziesz towaru:).A powaznie, to mnie
    kiedys tak potraktowano,mialam plecak (nie jakis turystyczny,ale taki
    "codzienny") i kazano mi go zostawic.Nie zrobilam zakupow.Nie chcialam
    chodzic z portfelem w rece,bo musialabym go wyjac,zeby zaplacic:).niby nic,a
    jednak:)
    pozdr
    magda

  • 5. Data: 2003-04-26 21:18:44
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > a w przypadku gdyby Ci ktoś na....ł do plecaka lub podłożył jakiś towar
    > jesteś wtedy winien i co do pierdla nie wybronisz się
    > Dlatego nie jest to prawo pięści a dbałość o klienta itd, itp

    Dbałością o klienta jest też napis przy szafkach: "Za rzeczy pozostawione w
    przechowalni, sklep nie odpowiada."

    pozdrawiam
    Alek

  • 6. Data: 2003-04-27 05:09:44
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Alek wrote:
    > Dbałością o klienta jest też napis przy szafkach: "Za rzeczy pozostawione w
    > przechowalni, sklep nie odpowiada."

    Przed sądem by się to nie utrzymało.

    KG

  • 7. Data: 2003-04-27 11:11:18
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przed sądem by się to nie utrzymało.

    A czy umieszczenie takiego napisu jest zgodne z prawem?

    Alek

  • 8. Data: 2003-04-27 19:44:40
    Od: "AW" <w...@w...pl>

    > pozostawione w

    > A czy umieszczenie takiego napisu jest zgodne z prawem?

    Z tego co pamiętam to taki napis nie jest zabroniony (nie jest obraźliwy
    itd.) ale w sprawie przed sądem na niewiele by się zdał, gdyby właściciel
    sklepu na to się powołał :)

    pozdrawiam. Anna

  • 9. Data: 2003-05-01 14:53:37
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@p...onet.pl>, Kamil Go?aszewski wrote:

    > Przed s?dem by si? to nie utrzyma?o.

    Nie wierze w to, a jezeli tak jest to jest to kretynstwo.
    Powiedz mi w takim razie czym sie rozni parking niestrzezony od
    strzezonego, bo zgodnie z Twoja opinia, parking odpowiadalby za
    samochody na niestrzezonym, pomimo napisu "niestrzezony".

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl