  • Data: 2005-06-07 08:49:27
    Temat: przekazanie praw o programu
    Od: "marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    temat walkowany zapewne wielokrotnie, ale to co mnie nie interesuje nie
    znalazlem w archiwum. otoz, zalozmy, ze pisze program dla firmy i zrzekam
    sie praw autorskich majatkowych. wiadomo ze do program zdanego w dniu X
    okrelsonego umowa, nie mam praw, oni moga go sprzedawac, zmieniac i jak sie
    domyslam nie moge tego robic ja sam gdyz niejako naruszylbym ich prawa. a co
    jesli zmodyfikuje program pozniej, przerobie, ulepsze, rozwine i zechce
    sprzedac komus innemu? wg mnie to juz nie bedzie produkt okreslony umowa,
    ale inny program zbudowany z dobr intelektualnych jakie posiadam :) czy sie
    myle?