  • Data: 2004-08-29 22:19:14
    Temat: prosze o rade!!!
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wlasnie dzis dowiedzialam sie, ze nie dostane dobrowolnie pieniedzy za swoje
    prace.... Dokladnie za dwa miesiace pracy- chodzio kwiecien i maj 2004.
    Odeszlam z pracy wlasnie 31 maja.
    Bylam wynagradzana na podstawie umowy zlecenia (cos w rodzaju podstawy) i
    umowy o dzieło ( 1 % od sciagnietych naleznosci).
    Dostalam juz podstawy- ale pracodawca odmawia wyplacenia prowizji. Twierdzi
    ze nie mam umow wiec sie moge ugryzc....
    Mam swiadkow ze tam pracowalam i ze sciagalam naleznosci. mam rowniez
    zestawienie faktur za ktore naleznosci wplynely.
    czy i co moge zrobic?
    sad pracy?, jesli tak to czy sprawa sie nie przedawnila???

    Dominika
    Z gory dzieki za wszelkie pomocne uwagi.