  • Data: 2005-04-17 08:07:55
    Temat: problemy z adwokatem z urzedu
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jestem w trakcie dosc zlozonej sprawy w sadzie cywilnym i w zwiazku z tym
    sad przyznal mi adwokata z urzedu.
    Problem polega na tym, ze mecenas nie chce mi pomoc i wyraznie daje mi do
    zrozumienia ze potrzebna bedzie "doplata" do pieniedzy wyplaconych przez
    sad....POnadto mecenas wykorzystuje moja nieporadnosc, obrazajac mnie i
    unikajac jakichkolwiek informacji na tematy prawne zwiazane ze sprawa. Mam
    uzasadniona obawe, ze nie zapoznal sie nawet porzadnie z aktami sparwy.
    Czy ktos z Was wie jak powinnam postapic i moglby mi doradzic?
    Dodam, ze jakakolwiek "doplata" zarowno z powodu moich przekonan
    antykorupcyjnych jak i sytuacji finansowej jest niemozliwa.
    Czy zgloszenie skargi dziekanowi izby adwokackiej ma jakiekolwiek szanse na
    powodzenie? Bardzo boje sie tej instytucji i z tego co slyszalam jest to
    podobnie jak izba lekarska hermetyczne grono wspierajace li tylko swoich
    czlonkow, bez wzgledow na okolicznosci.
    Czy podanie o zmiane pelnomocnika ma jakiekolwiek szanse na powodzenie i nie
    jest z gory skazane na "wpadniecie z deszczu pod rynne" ze wzgledu na
    krytyke jednego z czlonkow tej instytucji?

    pozdrawiam serdecznie wszystkich zmagajacych sie kodycylami

    Ola
    o...@w...pl