eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela] › porzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela]
  • Data: 2009-11-19 08:31:02
    Temat: porzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela]
    Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pewien czlowiek bedzie juz z 2 miesiace temu zaparkowal sobie u mnie na
    dzialce budowlanej (dom w budowie) samochod. Obok stoja normalnie
    zamieszkale domy, nie byl nigdzie zapytac czy moze tam stac lub wziasc numer
    do wlasciciela posesji (nota bene mieszkam 50 metrow dalej). Pojechal w
    cholere.

    Po tygodniu zglosilem sprawe na Policje by sprawdzili czy samochod nie jest
    kradziony oraz powiadomili wlasciciela ze ma se go zabrac bo blokuje wjazd
    na budowe (maly samochod przejedzie, duzy nie - waski utwardzony pas).
    Policja przyjechala, powiadomila, gosc wyslal kolege ktory wyjasnij ze auto
    jest niesprawne i nie wie kiedy go zabierze. Dostalem numer do wlasciciela
    samochodu. Po kolejnym tygodniu w koncu odebral moj numer i stwierdzil ze do
    paru dni auto zniknie. Nie zniklo. Od tego czasu minal juz miesiac (bez paru
    dni). Policja byla jeszcze 2 razy (raz powiadomil inny sasiad widocznie go
    denerwuje widok rozpadajacej sie Skody pod jego oknem ;) ). I nic.

    Jakie kroki moge podjac by usunac samochod z dzialki bez wspolpracy z jego
    wlascicielem (ktory do wspolpracy chetny nie jest) ? Nie interesuje mnie
    "zalozenie blokady" i czekanie az gosc wezmie samochod i zaplaci bo to nie o
    pieniadze chodzi (no i podobno takie "zalozenie blokady" jest nielegalne -
    mimo ze na prywatnej posesji). Aha - i interesuje mnie legalna metoda. Z
    mniej legalnych zasugerowano mi usuniecie numerow rejestracyjnych - nie wiem
    co by to mialo dac ale i tak sluszne sie nie wydaje ;)

    Pomozcie,

    Pozdrawiam

    Kane