eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoporzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela] › Re: porzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela]
  • Data: 2009-11-19 13:03:38
    Temat: Re: porzucony samochod na prywatnym terenie [bez zgody wlasciciela]
    Od: "maanj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:he3ekq$7km$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No tak ale czy wypchniecie jest legalne ? Sasiadow mam niby w miare
    > normalnych ale kij wie czy majac wybor przy pytaniu policji czy "cos
    > widzieli" nie powiedza ze "widzieli" ;)
    >
    > Pozdrowienia
    >
    > Kane

    No nie jest legalne, ale uzasadnione społecznie.

    Zadzwon na straz miejską, odemnie z pod bloku (teren prywatny)
    stał kiedys przez dluzszy okres czasu jakis gruchot
    sasiad zadzwonil zglosil ze zajmuje miejsce parkingowe
    i przyjechala straz miejska pozniej laweta i po sprawie bylo

    swoją drogą tak jak kolega pisal tez odcholuj go spoza zabudowan i zostaw na
    poboczu