eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy czy klient nie ma zadnych praw?pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
  • Data: 2004-04-03 15:37:04
    Temat: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Od: "gosias" <g...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zakupilam w pewnym hipermarkcie
    (moze powinnam podac nazwe zeby przestrzec innych klientow??!!)
    wiertarke bodajze udarowa (wybaczcie nie znam sie na nazwach tego typu
    sprzetu)
    kilka miesiecy temu
    od tego czasu popracowala moze w sumie kilkanascie godzin i TRZY razy sie
    zepsula
    dzis bylam trzeci raz ( bo jest na gwarancji) zglosic usterke
    i poprosilam o sprzet zastepczy bo przeciez nie moge dokonczyc pracy
    bo wiecznie sie psuje ten sprzet i prace sie przeciagaja
    poniewaz serwis ma 2 tygodnie na naprawe i wiecej czasu nie mam sprzetu jak
    mam
    kiedy pan z obslugi powiedzial ze nie maja na stanie sprzetu zastepczego i
    probowal poslac mnie z niczym (po raz kolejny zreszta)
    poprosilam kierownika
    i czego sie dowiedzialam??
    pan dyrektor powtorzyl ze nie moze mi pomoc bo nie maja sprzetu zastepczego
    aktualnie na stanie
    i ze to tylko ich grzecznosc pozwala na wydawanie takiego sprzetu i nie maja
    takiego obowiazku!
    dodatkowo powiedzial ze jezeli w gwarancji nie ma wzmianki o wymianie
    sprzetu na nowy to oni beda to naprawiac w kolko a nowy sprzet mi nie
    przysluguje!
    pytam wiec jak to? czy nie mam zadnych praw ??

    bardzo prosze o pomoc i porade
    moze jakis link jezeli chodzi o prawo polskie w tej sprawie

    dziekuje bardzo z gory

    Malgorzata Stefanska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1