eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy czy klient nie ma zadnych praw? › Re: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
  • Data: 2004-04-04 13:44:11
    Temat: Re: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "gosias" <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4mlol$8ka$1@inews.gazeta.pl...
    > Zakupilam w pewnym hipermarkcie
    > (moze powinnam podac nazwe zeby przestrzec innych klientow??!!)
    > wiertarke bodajze udarowa (wybaczcie nie znam sie na nazwach tego typu
    > sprzetu)
    > kilka miesiecy temu
    > od tego czasu popracowala moze w sumie kilkanascie godzin i TRZY razy sie
    > zepsula
    > dzis bylam trzeci raz ( bo jest na gwarancji) zglosic usterke

    Nie baw sie w samodzielne interpretowanie prawa konsumenckiego, bo mozesz
    miec pewien klopot. W kazdym powiatowym miescie jest Rzecznik Praw
    Konsumentow, ktory za to bierze pieniadze, aby udzielil Ci (kazdemu
    konsumentowi) bezplatnej porady prawnej, pomogl w dochodzeniu roszczen, a
    nawet wystapil do sadu...


    --
    pozdrawiam:-) Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1