eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy czy klient nie ma zadnych praw?pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-
    for-mail
    From: "gosias" <g...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Date: Sat, 3 Apr 2004 17:37:04 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <c4mlol$8ka$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: a079.nest.gliwice.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1081006677 8842 193.17.54.79 (3 Apr 2004 15:37:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Apr 2004 15:37:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: gosste
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:205085
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakupilam w pewnym hipermarkcie
    (moze powinnam podac nazwe zeby przestrzec innych klientow??!!)
    wiertarke bodajze udarowa (wybaczcie nie znam sie na nazwach tego typu
    sprzetu)
    kilka miesiecy temu
    od tego czasu popracowala moze w sumie kilkanascie godzin i TRZY razy sie
    zepsula
    dzis bylam trzeci raz ( bo jest na gwarancji) zglosic usterke
    i poprosilam o sprzet zastepczy bo przeciez nie moge dokonczyc pracy
    bo wiecznie sie psuje ten sprzet i prace sie przeciagaja
    poniewaz serwis ma 2 tygodnie na naprawe i wiecej czasu nie mam sprzetu jak
    mam
    kiedy pan z obslugi powiedzial ze nie maja na stanie sprzetu zastepczego i
    probowal poslac mnie z niczym (po raz kolejny zreszta)
    poprosilam kierownika
    i czego sie dowiedzialam??
    pan dyrektor powtorzyl ze nie moze mi pomoc bo nie maja sprzetu zastepczego
    aktualnie na stanie
    i ze to tylko ich grzecznosc pozwala na wydawanie takiego sprzetu i nie maja
    takiego obowiazku!
    dodatkowo powiedzial ze jezeli w gwarancji nie ma wzmianki o wymianie
    sprzetu na nowy to oni beda to naprawiac w kolko a nowy sprzet mi nie
    przysluguje!
    pytam wiec jak to? czy nie mam zadnych praw ??

    bardzo prosze o pomoc i porade
    moze jakis link jezeli chodzi o prawo polskie w tej sprawie

    dziekuje bardzo z gory

    Malgorzata Stefanska



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1