eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomoc - pilne (poczta) › pomoc - pilne (poczta)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl
    !atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Temp-esT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pomoc - pilne (poczta)
    Date: Wed, 20 Aug 2003 23:00:21 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <bi0nhl$q6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: xp43.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1061413237 838 80.55.223.43 (20 Aug 2003 21:00:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2003 21:00:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:160891
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam i proszę o pomoc.

    Wysłałem klientowi paczkę z towarem ZA POBRANIEM i wszystko było by spoko
    gdyby nie to, że klient otrzymał paczkę, zapłacił określona sumę przy
    odbiorze i nagle po kilku dniach przychodzi do niego listonosz i mówi, że
    Poczt nie przeleje pieniędzy na moje konto dopóki on im nie poda nazwiska i
    imienia posiadacza konta.

    CZY MOGĄ TEGO RZĄDAĆ?

    Jakim prawem, przecież jaki idę do banku wpłacić kasę to wystarczy podać nr
    konta i to wszystko!

    Może mi ktoś podać jakieś akty prawne odnośnie mojego problemu?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1