  • Data: 2003-08-21 15:46:59
    Temat: Re: pomoc - pilne (poczta)
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takim prawem, że decydując się na skorzystanie z usługi pocztowej o
    > charakterze powszechnym zobowiązałeś się do przestrzegania Regulaminu
    usług
    > pocztowych o charakterze powszechnym (z czego w dodatku się nie
    wywiązałeś).

    W takim razie, dlaczego na poczcie przyjęli ode mnie pieniądze za przesyłkę
    i pobranie MIMO, IŻ FORMULAŻ BYŁ ŹLE WYPEŁNINY!

    Dlaczego dostarczyli paczkę do adresata pobrali od niego określoną przeze
    mnie sumę pieniędzy, po czym po kilku dniach powiadomili go że nie przekażą
    kasy na konto dopóki nie poda im moich danych osobowych?! A SKĄD ON (piii)
    MA ZNAC MOJE DANE OSOBOWE.