  • Data: 2003-08-22 08:02:53
    Temat: Re: pomoc - pilne (poczta)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Temp-esT" napisał:

    | A nie pomyślałeś, że nie chce aby ktoś znał moje dane osobowe!

    Przecież i tak zna - są na adresie pomocniczym (imię, nazwisko, adres).
    Zresztą jak napisałeś Poczta prosiła jedynie o podanie imienia i nazwiska.
    To nie są dane osobowe, które mogłyby Cię zidentyfikować w sposób
    jednoznaczny. Na świecie mogą być setki osób noszączych Twoje imię i nazwisko.
    Poza tym dyskusja staje się bez sensu, ponieważ jak już to było napisane, aby
    skorzystać z usługi, należy podać imię i nazwisko posiadacza rachunku.
    Jeśli nie chcesz ich podawać, nikt nie zmusza Cię do korzystania z tej usługi.