  • Data: 2003-08-21 16:06:55
    Temat: Re: pomoc - pilne (poczta)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Temp-esT" napisał:

    | W takim razie, dlaczego na poczcie przyjęli ode mnie pieniądze
    | za przesyłkę i pobranie MIMO, IŻ FORMULAŻ
    | BYŁ ŹLE WYPEŁNINY!

    Być może sprawiasz wrażenie osoby inteligentnej, dlatego pani zbytnio Ci
    zaufała i nie kontrolowała dołączonego druku.
    Wiesz, dla wielu osób to jest oczywiste, że wypełniając blankiet dla wpłat
    na rachunki bankowe podaje się posiadacza rachunku i numer konta.
    Ci którzy nie wiedzą, jak wypełnić blankiet (na którym przecież rubryki są
    opisane) zaglądają do wzoru wypełniania, który jest udostępniony w każdej
    placówce.

    | Dlaczego dostarczyli paczkę do adresata pobrali od niego określoną przeze
    | mnie sumę pieniędzy,

    Ponieważ z pewnością listonosz nie miał czasu by oglądać dokładnie każdej
    przesyłki i dołączonych do niej dokumentów.

    | po czym po kilku dniach powiadomili go że nie przekażą
    | kasy na konto dopóki nie poda im moich danych osobowych?!

    Ciesz się, że wrócili do adresata po te dane. Równie dobrze mogliby sprawę
    olać, a wpłatę na rachunek uznać za niemożliwą do realizacji. Byłoby to
    zgodne z prawem. Nadawca ma wypełniać obowiązki nakładane na niego przez
    obowiązujące przepisy pocztowe.

    | A SKĄD ON (piii)
    | MA ZNAC MOJE DANE OSOBOWE.

    Od Ciebie albo z adresu pomocniczego, który jest na przesyłce.