eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomoc - pilne (poczta)pomoc - pilne (poczta)
  • Data: 2003-08-20 21:00:21
    Temat: pomoc - pilne (poczta)
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam i proszę o pomoc.

    Wysłałem klientowi paczkę z towarem ZA POBRANIEM i wszystko było by spoko
    gdyby nie to, że klient otrzymał paczkę, zapłacił określona sumę przy
    odbiorze i nagle po kilku dniach przychodzi do niego listonosz i mówi, że
    Poczt nie przeleje pieniędzy na moje konto dopóki on im nie poda nazwiska i
    imienia posiadacza konta.

    CZY MOGĄ TEGO RZĄDAĆ?

    Jakim prawem, przecież jaki idę do banku wpłacić kasę to wystarczy podać nr
    konta i to wszystko!

    Może mi ktoś podać jakieś akty prawne odnośnie mojego problemu?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1