  • Data: 2008-11-06 12:33:32
    Temat: pomieszczenia ogólnego użytku
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi mi o zapis w regulaminie domu studenckiego, który mówi o dopowiedzialności
    zbiorowej mieszkańców, za uszkodzenia, których sprawców nie można ustalic.

    KC
    Art. 662. § 1. Wynajmujący powinien wydać najemcy rzecz w stanie przydatnym do
    umówionego użytku i utrzymywać ją w takim stanie przez czas trwania najmu.

    Oczywiście uwzględniając wszystkie inne przepisy, ktróre mówią, że jeżeli najemca
    wyrządził szkode to ma ją naprawić (ale tu nie zawinił), zapłacić itp.:
    Czy z tego art. nie wynika, czasem że takie szkody pokrywa wynajmujący ?

    nie moge znaleźć nigdzie unormowania, a wydaje mi się , że ten właśnie artykół to
    reguluje.

    pozdrawiam