  • Data: 2009-01-03 10:30:10
    Temat: Re: pomieszczenia ogólnego użytku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Jan 2009, PlaMa wrote:

    > to nie jest naruszenie domniemanej niewinności?

    Nie, bo na odpowiedzialność solidarną muszą się *najpierw* i *pisemnie*
    zgodzić. Oczywiście przymusu nie ma, a to że bez podpisania nie
    zostanie sie magazynierem jest juz sprawą wspólną.

    > Niewiadomo kto zrobił więc zrobili wszyscy wspólnie i razem?

    Ależ nie, nie ma zakazu podpisania przez Nowaka oświadczenia że
    "jak Kowalski spowoduje szkodę to ja za nią zapłacę"!
    Odpowiedzialność wcale *nie musi* wynikać z *winy*.

    BTW: to już drugi post w "paczce", w którym odpowiedzialność
    i wina są ze sobą łączone. Chyba częściej trzeba przypominać
    że to dwie oddzielne sprawy :D

    pzdr, Gotfryd