  • Data: 2005-07-15 02:50:07
    Temat: pelnomocnictwo notarialne a list polecony
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dowiedzialem sie, ze udzielajac komus pelnomocnictwa ta osoba ma prawo
    odmowienia mnie reprezentowania.
    Jak to sie ma w praktyce? Przychodzi list polecony z US. Pelnomocnik
    otwiera, (nadalem mu takie prawo, jak i prawo do reprezentowania mnie
    przez US), ale stwierdza, ze nie bedzie mnie reprezentowal (np. nie ma
    wgladu do dokumentow moich, ja jestem permanentnie za granica). Czy moze
    zwrocic ten list z adnotacja, ze adresat wyjechal i zeby nikt sie nie
    czepial?
    Chodzi o to, ze przychodzi bardzo duzo korespondencji poleconej, ktora
    wymaga niekiedy podpisu pelnomocnika (sprawy z banku etc.).

    Dziekuje za pomoc,
    Jacek