  • Data: 2005-07-16 13:35:00
    Temat: Re: pelnomocnictwo notarialne a list polecony
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Jak nie zrozumiałeś
    > odpowiedzi to było się grzecznie spytać o to czego nie zrozumiałeś a nie
    > zarzucać że odpowiedź była nie na temat lub tez że była nielogiczna.
    > Wyraziłem się teraz dość jasno?
    A i owszem. Mimo mojej prawdopodobnej tepoty zrozumialem. Nastepnym
    razem bede staral sie zachowac wszystkie reguly e-epistografii.

    > Teraz zrozumiałeś? Czy mam to przełożyć
    > na jakiś slang?
    Dziekuje. Wystarczy. Chociaz brakuje Ci wyrozumialosci. Jak czlowiek
    caly dzien przy koksowniku na Bronxie stoi to moze czegos nie zrozumiec,
    albo nawet w odpowiedzi napisac "co ma piernik...".

    Kajam sie i dziekuje,

    Jacek