    From: "Anax WRC" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odpowiedz ubezpieczyciela na odwolanie
    Date: Fri, 17 Oct 2008 11:47:22 +0200

    hej jakis czas temu komin spadajac z budyniku uszkodzil mi samochod.
    Dostalem odmowe wyplaty ubezpieczenia (z ubezpieczalni wspolnoty do ktorej
    ten komin nalezal). Napisalem odwolanie i od dwoch m-cy czekam na odpowiedz.
    Gdy zadzwonilem pani poinformoowala mnie ze napisze odpowiedz jak bedzie
    miala wiecej czasu. No i mam pytanie czy jest jakis ustawowy czas na
    odpowiedz na odwolanie czy moize to wewnetrzna sprawa ubezpieczalni. Ta
    ubezpieczalnia to Uniqua. Jak sama nazwa wskazuje jak na razie skutecznie
    unika odpowiedzi na odwolanie i wyplaty odszkodowania:) bede wdzieczny za
    pomoc, pani przez tel powiedziala ze w K.C. nie jest okreslone ile ma czasu
    na odpowiedz
    pzdr
    Anax