  • Data: 2008-10-22 15:12:14
    Temat: Re: odpowiedz ubezpieczyciela na odwolanie
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Steel" <d...@K...pl> napisał w wiadomości
    news:gdk5gk$nj6$1@mx1.internetia.pl...

    > na pismie ktore od nich otrzymales na dole w stopce jest informacja ze
    > przysluguje ci odwolanie na ktore musza odpowiedziec "w xxx dniach"

    u mnie tylko napisali ze "decyzja zakladu ubezpieczen zawarta w niniejszym
    pismie moze byc zaskarzona na drosdze postepowania sądowego.
    i to wsyzstko:(

    > Masz kopie zgloszenia szkody? tam powinny byc informacje ze wspolnoty ze
    > szkoda na twoim samochodzie byla spowodowana przez komin... czyli budynek
    > wspolnoty ktora Uniqua ubezpiecza.
    > To mnie wiecej jak z chodnikiem oblodzonym zima... po to jest OC.

    tak tak zgadza sie. Uniqua ubezpiecza wlasnie te wspolnote, wspolnota ma
    brokera. On wyslal pismo do uniqui po moim pismie do wspolnoty. A uniqua
    odpowiedziala prosto do mnie, ze to wina huraganu, i nie mozna bylo tego
    przewidziec bo komin byl w dobrym stanie wiec to sila wyzsza. Prawda jest
    taka ze komin byl w tragicznym stanie a po prostu zarzadca odpisal na
    zapytanie uniqui o stan komina, ze byl super i po przegladzie, ratujac
    wlasny tylek przed konsekwencjami. Mam swiadkow oczywiscie ze to bzdura i w
    odwolaniu m.in uzylem tego argumentu

    > Jak co zawsze mozesz skorzystac z pomocy rzecznika ubezpieczonych...
    > www.rzu.gov.pl
    > Wyslij im kopie wszystkiego(zgloszenie, odpowiedz, odwolanie, kopie
    > faktur) lacznie z datami, pewnie ci pomoga, choc moze to chwile potrwac.

    tak pewnie zrobie, jeszcze chwilke poczekam i zobaczymy co odpisza z uniqui,
    pani po ostatniej rozmowie obiecala odpowiedz do konca pazdziernika

    > Zycze powodzenia.

    nie dziekuje:)
    > --
    > Steel