  • Data: 2008-10-20 09:39:11
    Temat: Re: odpowiedz ubezpieczyciela na odwolanie
    Od: "Steel" <d...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com>
    > napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    > hmm szkoda a juz pismo przygotowywalem::)

    z reguly Uniqua ma na dole napisane jaki jest termin jej odpowiedzi na
    odwolanie.
    Jesli dobrze pamietam byla tam mowa wlasnie o 30 dniach.Ale musisz sprawdzic
    na pismie od nich jakie gostales.
    Zawsze mozesz tez przeczytac OWU ubezpieczonych...

    Moze wykonaj naprawe ze swojego AC i niech twoja ubezpieczalnia zajmie sie
    wszystkim.

    Uniqua to standard jesli chodzi o cwaniactwo... zanizaja koszty jak sie
    da...

    Pozdrawiam zyczac cierpliwosci w walce z Uniqua, bo tej jednak troche trzeba
    miec.
    --
    Steel