  • Data: 2007-05-19 12:45:24
    Temat: ochroniarz - naruszenie nietykalnosci
    Od: "kuba" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    moja sprawa wygląda tak:

    wczoraj bylem na imprezie, która odbywała się w ruinach zamku - dyskoteka,
    alkochol, jedzenie...

    tak się złożyło, że wszedłem na "daszek" nad stolikami z kolezanką i tam
    tanczylismy ;)

    i na oczach wielu ludzi ochroniarz (wg niego mnie wołał ale nie mialem szans
    słyszec ze wzgledu na glosna muzyke) szarpiąc mnie za noge zrzucił mnie z
    tego daszku i spadłem na twarz.
    W wyniku tego mam pozdzieraną twarz, spuchniety nos itp na szczescie nic
    powaznego mi sie nie stało ale mogło bo było to ok 2 metry i upadek na bruk.

    1 wersja ochrony była taka ze zostałem popchnięty co bylo całkowitym
    kłamstwem. W celu wyjasnienia sprawy została wezwana policja i złożyłem
    zeznania...
    ja i ochroniarz zostalismy przebadani alkomatem - ja mialem ponad 1 a
    ochroniarz 0.

    co mogę zrobic w tej sytuacji? pozywać ochronę? czy mam wogule szanse cos
    osiągnąć?
    czy pozywając ochrone organizatorzy imprezy mogą miec problemy?

    dziekuje za pomoc