  • Data: 2004-02-05 14:57:13
    Temat: o co chodzi z NASKiem ???
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymalem dzis telefon od firmy BeeProvider, ze Nask przekazuje obsluge
    domen na ich rzecz, oczywiscie za moja zgada ... nie zdziwiloby mnie to
    gdyby nie nizsza cena i w dodatku "nieograniczone, profesjonalne" konto
    email ... ??? ...za darmo ... :-) ... zamiast 200 bede placil 169 ...
    przyslano mi tez pelnomocnictwo do podpisania w ktorym znalazl sie taki
    zapis ...
    - "Zakres umocowania obejmuje wszelkie czynnosci dotyczace nazwy domeny
    zarejestrowanej przez Abonenta, a w szczegolnosci: zmiany abonenta domeny,
    usuniecia domeny, zmiany delegacji domeny. Oswiadczam nadto, iz Abonent
    zrzeka sie wykonywania czynnosci, o ktorych mowa w zdaniu poprzedzajacym na
    rzecz w/w Uslugodawcy." -
    O CO w tym chodzi??? ... czy beda mogli usunac domene albo ja przekazac
    komus innemu? ... czemu NASK pozbywa sie zrodelka ..? .. :-) ... czy wiecie
    cos na ten temat??

    WojteG