  • Data: 2004-02-05 23:45:28
    Temat: Re: o co chodzi z NASKiem ???
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bvuang$j6h$1@atlantis.news.tpi.pl>, pix wrote:

    > No ja widzę, że niestety nie tylko - ja jako abonent mam upoważnić
    > firmę "Bee-cośtam" do... zmiany abonenty domeny, a na dodatek
    > samemu zobowiązać się do niewykonywania tego prawa!
    > Czyli inaczej mówiąc będą sobie mogli zmienić abonenta bez
    > pytania mnie o zgodę. To przecież prawie tak jak zrzeczenie się
    > do niej prawa - wpiszą sobie co zechcą bo ja ich "w ciemno" do
    > tego upoważniłem..

    Bzdury, bzdury, bzdury. Oni staną się tylko płatnikami i zarządzającymi
    domenami. Rzeczywiście mogą zmienić delegację jak im się podoba, ale jest
    to niezgodne zarówno z ich umową z NASKiem, jak i z Tobą, i masz pełne
    prawo iść z tym do sądu, sprawa na pół godziny.

    Istota leży w tym, żeby NASK przerzucił papierkologię, faktury, pytania,
    maile, faksy i inne takie na pośrednika. Oni nie stają się _właścicielami_
    domeny!

    To można przyrównać do umowy agencyjnej.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl