  • Data: 2004-02-05 20:03:24
    Temat: Re: o co chodzi z NASKiem ???
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otrzymalem dzis telefon od firmy BeeProvider, ze Nask przekazuje obsluge
    > domen na ich rzecz, oczywiscie za moja zgada ... nie zdziwiloby mnie to
    (..)

    Brałeś domeny przez jakiegoś pośrednika?
    Ja mam kilka kupionych bezpośrednio w NASKu i nikt z niczym
    takim się do mnie nie zgłosił.

    > - "Zakres umocowania obejmuje wszelkie czynnosci dotyczace nazwy domeny
    > zarejestrowanej przez Abonenta, a w szczegolnosci: zmiany abonenta
    domeny,
    > usuniecia domeny, zmiany delegacji domeny. Oswiadczam nadto, iz Abonent
    > zrzeka sie wykonywania czynnosci, o ktorych mowa w zdaniu poprzedzajacym
    na
    > rzecz w/w Uslugodawcy." -

    Zaraz, zaraz... albo ja czegoś nie rozumiem (niech mnie ktoś oświeci),
    albo
    to jest po prostu śmieszne. Przecież abonent to Ty czy ja - i miałbym na
    rzecz
    jakiegoś "Bee-cośtam" zrzec się prawa do własnej domeny??? He, he - w
    życiu!

    Pix