eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa... › niezgodnosc z umowa...
  • Data: 2004-10-30 09:17:12
    Temat: niezgodnosc z umowa...
    Od: "tsar" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Problem: zepsuta komorka. Po naprawie wystepuje ta sama wada, dodatkowo
    doszla jeszcze inna.
    Ustawa o sprzedazy konsumenckiej:
    Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może
    żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę
    albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub
    wymagają nadmiernych kosztów.

    Wynika z niej, ze klient(konsument) moze zadaz naprawy lub wymiany na nowy i
    to do niego nalezy wybor. Czyli jak jest, zakladajac, ze ten telefon jest
    niezgodny z umowa moge zadac wymiany na nowy? Z gory dzieki za pomoc. ps.
    oczywiscie zakladam, ze w obecnym stanie prawnym, nie ma znaczenia to, ze
    wczesniej skorzystalem z uprawnien z gwarancji.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1