eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodnosc z umowa... › Re: niezgodnosc z umowa...
  • Data: 2004-10-30 11:32:36
    Temat: Re: niezgodnosc z umowa...
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tsar wrote:
    > Problem: zepsuta komorka. Po naprawie wystepuje ta sama wada,
    > dodatkowo doszla jeszcze inna.
    > Ustawa o sprzedazy konsumenckiej:
    > Art. 8. 1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący
    > może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez
    > nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo
    > wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
    >
    > Wynika z niej, ze klient(konsument) moze zadaz naprawy lub wymiany na
    > nowy i to do niego nalezy wybor. Czyli jak jest, zakladajac, ze ten
    > telefon jest niezgodny z umowa moge zadac wymiany na nowy?

    niezupelnie tak. Oni maja za zadanie sprawic by byl zgodny z umowa (bo Ty
    zadasz tego by zostal on doprowadzony do stanu zgodnosci) a zrobic
    sprzedawca ma to na ktorys z wyzej wymienionych sposobow tak wiec to nie Ty
    decydujesz w jakis sposob. Takze tu nic nie wskorasz bo "wymiana" moze
    wymagac nadmiernych kosztow a koszta te ustala wlasnie sklep/serwis.

    > dzieki za pomoc. ps. oczywiscie zakladam, ze w obecnym stanie
    > prawnym, nie ma znaczenia to, ze wczesniej skorzystalem z uprawnien z
    > gwarancji.

    heh to ze kozystales z gwary to nie ma znaczenia, znaczenie ma czas w jakim
    zostala zgloszona usterka, data zakupu itp.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.10.04 11:55 kam
  • 30.10.04 12:24 fi5h
  • 30.10.04 15:24 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1