eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-16 20:49:32
    Temat: niezgodność z umową
    Od: mariolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1