eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umowąRe: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-16 20:59:14
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000vbw
    .googlegroups.com...

    Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?

    ....................................................
    .........................................

    A czy czasem nie miała na to tylko pół roku?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1