  • Data: 2006-08-23 07:10:57
    Temat: niezgodność towaru 14 dni?
    Od: adam158 <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    w niedziele 10dni wstecz oddałem nareszczie ten nieszczęsny
    aparat fot samsunga do MM na niezgodność z umowa
    przyjęli bez oporów co dalej
    14 dni kiedy mija ? czy w niedziele czy w poniedziałek ?
    czekac na jakąś korespondencję czy od razu tam uderzać do nich po kasę
    no bo przeciez mogą nie uznac tez ?
    co proponujecie ?
    a jak tam pójdę np w poniedziałek 14 dni jak juz minie a oni stwierdzą
    że pismo do mnie wysłali to co jest skuteczne jak ja odbiorę czy jak oni
    wyślą ? pytania moze smieszne ale takie jest zycie
    pzdr.
    adam