  • Data: 2005-03-23 08:14:50
    Temat: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: " " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    regularnie otrzymuję (choc oczywiście wcale ich nie zamawiałem)
    reklamy/prospekty/oferty supermarketów w moim miescie (real,auchan itp.);
    wyrzucam je, ale jest jedno ale, musze je najlepiej przekartkowac
    lub "wytrzasnac" zeby przypadkiem nie wyrzucic innej korespondencji, która
    mogła się miedzy nimi zawieruszyc; czy istnieje jakis sposób by zablokowac
    listonoszowi mozliwosc wrzucania niechcianych przeze mnie reklamowych smieci
    do mojej skrzynki pocztowej??
    kiedys jak byłem w holandii ludzie naklejali na skrzynki takie małe nalepki
    z informacja, ze nie chca otrzymywac reklam i z tego co widziałem to zdawało
    egzamin
    czy macie jakies propozycje jak metodami prawnymi zazegnac ten problem?
    pozdrawiam wszystkich
    vandoren