  • Data: 2005-03-23 11:46:25
    Temat: Re: niechciane reklamy w skrzynce pocztowej
    Od: "Onzo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Muminos" <kuku@kiku_fiku.pl> napisał w wiadomości
    news:d1r9up$q3c$1@polsl.gliwice.pl...
    > zleceniodawca nie zatrudnia tego co wrzuca- nie ma dowodow -
    > a jak pojdziesz na policje - powie ze zlosliwie ktos wrzucil ich ulotke
    > do Twojej skrzynki

    No właśnie jak to jest? Na przystankach i w tramwajach piszą, że za
    umieszczanie ulotek i plakatów grozi grzywna, oraz zgodnie z jakimś tam
    rozporządzeniem itd...I wyraźnie podkreślone, że będzie to stosowane w
    odniesieniu do firmy reklamowanej na ulotce... Nie da sietego tutaj
    zastosować? Ostatecznie g... mnie obchodzi kto wrzucał. Jak mają ulotki to
    niech myślą gdzie one leżą. Czy u kogoś w skrzynce, czy na ulicy zaśmiecając
    całą okolicę....

    Pozdr
    Onzo