  • Data: 2003-11-13 12:03:17
    Temat: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

    Czy istnieją przepisy prawne pozwalające zablokować wrzucanie niechcianych
    ulotek do skrzynek pocztowych;- spam jest już karalny, można też ścigać
    rozlepiających ogłoszenia na ulicach , czyżby tu była luka. Ostatnio
    wkurzyli mnie kolporterzy MediaMarktu, którzy wrzucili mi do skrzynki 40 szt
    ulotki.-a "powinni tego zabronić". Zawiadomiłem o tym fakcie zleceniodawcę
    reklamy, ale chciałbym radykalnie pozbyc się kłopotu i śmieci.
    przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
    zwrot;"@niechcespamu"
    Pozdr