  • Data: 2003-11-15 06:30:06
    Temat: Re: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości
    news:bp3sg6$b22$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A wyrzucanie śmieci też kosztuje ( u mnie 6,- zł + VAT za worek 120 l) :).

    ze nie wspomne ze smiecie w skrzynce to jakbynie patrzec papier, czyli
    kolejne drzewa pod siekiere, tylko po to zeby bez czytania poszly do smieci
    produkcja farb i sam druk, to przy okazji zanieczyszczanie srodowiska, czyli
    jakby nie patrzec rowniez calkiem wymierne straty i to straty w srodowisku
    naturalnym a co za tym idzie ciezkie do odrobienia

    o ewentualnych kradziezach juz wspomniano