eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniechciana reklama-ulotki w skrzynkach › Re: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
  • Data: 2003-11-14 03:43:52
    Temat: Re: niechciana reklama-ulotki w skrzynkach
    Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bp13c3$icm$2@news.onet.pl...
    > > ale chciałbym radykalnie pozbyc się kłopotu i śmieci.
    >
    > Zawiadom wszystkich nadawców reklam na świecie albo zdejmą skrzynkę.
    > Pierwsze proponowane przeze mnie rozwiązanie jest niemożliwe do
    > realizacji. Drugie jest o tyle skuteczne, że teraz reklamy będziesz miał
    > wciśnięte w drzwi, a nie włożone do skrzynki. Możesz umieścić na skrzynce
    > odezwę do kolporterów, że będziesz ich mniej lubił, jak tu coś zostawią,
    > ale nie wszystkim zależy na Twojej miłości więc i skuteczność odezwy jest
    > ograniczona.

    dziękuje za "praktyczne " porady, ale zapewne przeoczyłeś, czytając mój
    post, że nie o to mi chodziło. Interesuje mnie bowiem, czy istnieje przepis
    prawny, blokujący niechcianą, natrętna reklamę dostarczaną do prywatnej
    skrzynki pocztowej (pod prywatny adres). Nie musi być konieczne (
    teoretycznie) w celu zwalczania tego zjawiska, tak jak piszesz, zdjęcie
    skrzynki pocztowej, tak samo, jak w świetle ostatnich ustaw o zwalczaniu
    spamu nie okazuje się niezbędnym w tym celu rezygnacja z używania
    internetu, albo, przechodząc do świata realnego, w celu zwalczania ogłoszeń
    np na przystankach nie jest konieczny demontaż przystanków. Istnieją tu
    odpowiednie przepisy prawa, które w celu blokowania takiej niepożądanej
    reklamy można wykorzystać. A zatem, czy podobne przepisy istnieją w kwestii
    reklamy domowej?
    Pozdr
    P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1