eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaciaganie klienta ? › naciaganie klienta ?
  • Data: 2005-05-31 20:22:50
    Temat: naciaganie klienta ?
    Od: Mateusz Pronobis <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    zakladam radiowo internet, wszytsko tip-top ale dzis powstal problem z
    1 osoba ktora mialem zamiar podlaczyc. Przyszedlem do przyszlego klienta
    z odpowiednim sprzetem ktory byl mu potrzebny i za ktory po uruchomieniu
    powinien zaplacic, nie bylo warunkow tech. aby zamontowac sprzet wiec
    poprosilem klienta i zakup rurki i przewodu;) co tez uczynil. Polaczenie
    sie nie udalo wiec podziekowalem klientowi i chcialem zdjac sprzet ale
    spotkalem sie z ostrym sprzeciwem i zadaniem pokrycia kosztow ktore
    poniosl klient. Uznal ze go nacioglem chociaz nie wziolem nic. Wedlug
    prawa powinienem pokryc te koszty ? bo jesli tak to pokryje tylko nie
    chce placic jesli ta osoba nie ma racji ;-)

    pozdrawiam

    --
    Mateusz Pronobis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1