eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonaciaganie klienta ?naciaganie klienta ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mateusz Pronobis <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: naciaganie klienta ?
    Date: Tue, 31 May 2005 22:22:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <d7ihcu$obi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: warpie.biz
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1117571295 24946 80.53.208.186 (31 May 2005 20:28:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 May 2005 20:28:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:301292
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    zakladam radiowo internet, wszytsko tip-top ale dzis powstal problem z
    1 osoba ktora mialem zamiar podlaczyc. Przyszedlem do przyszlego klienta
    z odpowiednim sprzetem ktory byl mu potrzebny i za ktory po uruchomieniu
    powinien zaplacic, nie bylo warunkow tech. aby zamontowac sprzet wiec
    poprosilem klienta i zakup rurki i przewodu;) co tez uczynil. Polaczenie
    sie nie udalo wiec podziekowalem klientowi i chcialem zdjac sprzet ale
    spotkalem sie z ostrym sprzeciwem i zadaniem pokrycia kosztow ktore
    poniosl klient. Uznal ze go nacioglem chociaz nie wziolem nic. Wedlug
    prawa powinienem pokryc te koszty ? bo jesli tak to pokryje tylko nie
    chce placic jesli ta osoba nie ma racji ;-)

    pozdrawiam

    --
    Mateusz Pronobis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1