  • Data: 2007-02-02 19:11:33
    Temat: mandat :-(
    Od: "Maciej" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Dostałem mandat. Nie jestem przekonany co do swojej winy ale nie mam czasu
    na włóczenie się się po sądach grodzkich więc mandat przyjąłem. Ale nie o to
    chodzi. Otóż policjant pomylił się w kwocie mandatu i za to wykroczenie jest
    niższa kwota wedłu taryfikatora na stronie MSWiA - zakładam że jest
    aktualny. Co radzicie zrobić ? Jeżeli okaże się że mam rację chcę napisać
    skargę od przełożonych policjanta z opisaniem jego niekompetencji (na
    dodatek jeżeli nie potrafi właściwie wpisać kwoty to jak potrafi ocenić moją
    rzekomą winę ?). Jeżeli nie mam racji to trudno - płacę.

    Maciej

    P.S.
    Chodzi o rzekome nieustąpienie pieszemu pierwszeństwa na pasach - 4
    pasmówka, 50 km/h, ja na lewym pasie, pieszy przechodził z lewej na prawą i
    jedną nogą był już na chodniku...Na dodatek wpisał jako podstawę art 86 KW a
    wg taryfikatora jest to art. 90 KW.