  • Data: 2004-09-21 19:17:29
    Temat: kłopot z lokatorem
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wynająłem 2-pokojowe mieszkanie (nieletniego syna) własnościowe,
    spółdzielcze.
    Znając przepisy o ochronie lokatorów spisałem umowę na wynajęcie jedynie
    jednego, mniejszego pokoju.
    No i okazało sie niestety, że miałem dobre przeczucie,- baba zaprzestała
    opłacania czynszu, i butnie odgraża się, że
    trudno bedzie mi ją wyrzucić (bo niby bezrobotna).
    Do mieszkania (całego) sprowadziła męża (jego zamieszkanie jest niezgodne z
    umową), 5 psów i meble. Sąsiedzi na nich sie
    skarżą,-zakłócają spokój. Oboje mają meldunki w innym mieszkaniach (mąż w
    mieszkaniu do którego ma prawo, a gdzie mieszka
    jego b. żona), ona wraz z matką.
    Zamierzam, oprócz pisemnego wypowiedzenia jej umowy najmu ( zastrzegłem 1
    miesięczny termin) wejść z wynajętymi
    ochroniarzami (bo policja chyba się w to mieszać nie będzie) i zamknąc drzwi
    do większego pokoju, a jej meble zatrzymac
    jako zastaw zapłaty.
    Spodziewam się awantury (bo baba chroniona jako bezrobotna niby - a pracuje
    jako wróżka :)) a on -pijaczek, emeryt b.
    wojskowy.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
    "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"