  • Data: 2004-09-22 13:09:27
    Temat: Re: kłopot z lokatorem
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PAwel wrote:

    > Tez chce spytac: "no i.." ale a propos Twojej strony z sygnaturki, tj.
    > http://rezist.com/- jedyny efekt to "nie masz uprawnien do ogladania tej
    > strony"...:)
    >
    > A odnosnie tematu to chcialbym uslyszec opinie dyskutantów nt. proponowanego
    > przeze mnie dzialania.

    To jej jeszcze skarbówkę naślij po wróżbę :) Dojdzie zarobkowanie na
    czarno bez zgłoszenia działalności i wyłudzanie zasiłku.

    A tak poważnie: Czemu nie z Policją tylko z ochorniarzami ? Jakby mi się
    ktoś w moim własnym domu zamknął i nie chciał wyjść to bym wezwał
    Policję a nie kolegów.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919