  • Data: 2009-03-10 17:53:58
    Temat: gwarancja na samochód -co obejmuje
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Gdzie mógłbym znaleźć szersze wyjasnienie pojęcia z gwarancji:

    "Klient ma prawo do bezpłatnego usunięcia (części plus robocizna) wszystkim
    wad dotyczących materiałów lub montażu, których występowanie w pojeździe
    zostało w sposób należyty potwierdzone po ich niezwłocznym zgłoszeniu przez
    Klienta do ..."

    I drugi punkt pewnie ważny:

    "Gwarancja nie obejmuje wymiany części podlegających normalnemu zużyciu
    związanego z eksploatacją samochodu i odpowiadającemu jego przebiegowi".

    Chciałbym teraz wiedzieć co w związku z tym mogą mi naprawić na gwarancji a
    za co muszę płacić.
    Np czy żarówka spalona to jest normalne zużycie czy uszkodzenie?
    Czy zapowietrzone hamulce to jest normalne zużycie? - właśnie przed chwilą
    się dowiedziałem że serwis Renault tak do tego podchodzi -odpowietrzenie
    jest płatne.
    O ile te żarówki jakoś z bólem mogę jeszcze przęłknąć choć nie bardzo to
    hamulce już wogóle nie widzą mi się jako "normalne zużycie"

    Czy jest gdzieś jakiś "urzędowy" wykaz części podlegających normalnemu
    zużyciu? Czy to jest widzimisie serwisu ?

    --
    PawełJ