  • Data: 2009-03-10 23:51:12
    Temat: Re: gwarancja na samochód -co obejmuje
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Moje Twingo (a wiec chyba najtansze Renault) przepalalo zarowki raz na
    miesiac (ale tylko te od "krotkich") - przestalo po... 4-5 latach. Niedawno
    przepalila sie jedna z tylu. Pozostale sa od nowosci - 8 lat.

    > Jako że w Renault w dwu-trzy letni aucie większość podzespołów już
    > przekracza czas na jaki została zaprojektowana ich żywotność, wychodzi że
    > już wszystko będzie zużyciem eksploatacyjnym.

    Po 120 tys. km byla wymiana pompy wodnej, teraz przy 180 tys. skrzypi
    lozysko przy sprzegle. Do tego wymienilem raz akumulator przy 160 tys.,
    dwukrotnie wycieraczki. Ale moze mam jakis dziwny egzemplarz ;)

    Vasco