  • Data: 2009-03-11 09:50:27
    Temat: Re: gwarancja na samochód -co obejmuje
    Od: "Vasco" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Auta z lat 90-tych marki Renault były zupełnie inne.
    > Po prostu dobre.

    No to można powiedzieć, że się łapię. Rocznik 2000.

    > Jakość posypała się na łeb na szyję w Lagunie II, a potem doszła totalna
    > katastrofa w postaci Megane II.
    > Przy każdym nowym modelu obiecują że to już historia, ale osobiście już
    > tego sprawdzać nie będę, raz mi wystarczy.
    > Chyba żeby mi za darmo gwarancję na 7 lat dali.

    Znajomy też narzekał na Lagunę (teraz ma pewnie z 4-5 lat), więc możliwe, że
    załapałem się na ostatnią partię. Szkoda, bo pewnie za 2-3 latka przyjdzie
    kupić coś nowego i po dotychczasowych doświadczeniach miałem zamiar trzymać
    się tej marki.

    Ale wystarczy, bo offtop się zrobił.

    Vasco