  • Data: 2009-03-10 21:49:20
    Temat: Re: gwarancja na samochód -co obejmuje
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No pasowałoby - 7 żarówek w ciągu niecałego roku - różnych - nie tych
    > samych

    No to teraz znajdź niezależny zakład, najlepiej posiadający uprawnionego
    rzeczoznawcę, który Ci ten temat zdiagnozuje.
    Na Renault raczej nie licz.

    W każdym razie, jeśli chcesz walczyć - to reklamuj, wszystko na piśmie, z
    potwierdzeniem odbioru, jak odbierasz a oni mówią że wszystko gra, to pisz
    na protokole odbioru że usterki nie usunięto i podtrzymujesz żądania jej
    usunięcia.

    > Nie rozumiem pytania. Ale samochód ma 1,5 roku. Nie wiem o jakie
    > machinacje ci chodzi ale hamuje normalnie - wtedy kiedy trzeba.:)

    Są czynności serwisowe po których odpowietrzenie jest niezbędne.
    Jeśli czynność była płatna, to i odpowietrzenie takoż.

    > A to nie jest najlepsza rada.

    Ale z autopsji Ci piszę, że to jedyna możliwość zapewnienia sobie spokoju z
    samochodem.
    Niedługo skończy Ci się gwarancja i dopiero wtedy poczujesz co to znaczy
    serwisowanie Renault.
    Poczujesz na kieszeni rzecz jasna.

    > Jednak gwarancja na samochód jest. I ja chcę znać jej zakres.

    No znasz.
    Wszystko co ma prawo się zużyć w danym czasie naprawiasz odpłatnie.

    Jako że w Renault w dwu-trzy letni aucie większość podzespołów już
    przekracza czas na jaki została zaprojektowana ich żywotność, wychodzi że
    już wszystko będzie zużyciem eksploatacyjnym.