  • Data: 2009-03-10 19:14:24
    Temat: Re: gwarancja na samochód -co obejmuje
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawelj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Chciałbym teraz wiedzieć co w związku z tym mogą mi naprawić na gwarancji
    > a za co muszę płacić.
    > Np czy żarówka spalona to jest normalne zużycie czy uszkodzenie?

    Zależy kiedy.
    Jak minutę po założeniu to może i uszkodzenie.
    Ale najpierw pewnie trzebaby sprawdzić czy w instalacji samochodu wszystko
    gra.

    > Czy zapowietrzone hamulce to jest normalne zużycie?

    Po jakim czasie i jakich machinacjach na hamulcach?

    >- właśnie przed chwilą się dowiedziałem że serwis Renault tak do tego
    >podchodzi -odpowietrzenie jest płatne.

    W Renault wszystko jest płatne i to słono.
    Nawet to co ewidentnie podlega gwarancji, to próbują wszystkimi sposobami na
    klienta przerzucić.
    Najlepsza rada - sprzedać.

    > Czy jest gdzieś jakiś "urzędowy" wykaz części podlegających normalnemu
    > zużyciu?

    Chyba takich co nie podlegają.
    Ale obawiam się że takowe nie istnieją.
    To wszystko jest funkcja zużycia auta i czasu.