  • Data: 2002-08-14 13:14:35
    Temat: gliniarze zza krzaków
    Od: "Kuba" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno na pewnej trasie złapali mnie gliniarze za prędkość. Ale stali za
    krzakami w zatoczce schowanej za zakrętem i to bardzo niedaleko znaku
    kończącego autostradę (po chamsku). Żeby się zatrzymać, musiałem hamować z
    piskiem opon, bo tak trudno było ich zauważyć (zobaczyłem ich w ostatniej
    chwili). Gliniarz mówi mi:
    - No to będzie kara.
    Ja na to:
    - Za co?
    - Za prędkość.
    - A jaka była?
    - 106 km/h, a tutaj można 90.

    Nie pokazał mi w ogóle pomiaru i zajmował się mierzeniem innych aut. Ja go
    pytam, czy tak mogą zza krzaków mierzyć, bo mi się wydaje, że to nie fer. A
    on na to:
    - Nakładam na pana grzywnę 100 zł.
    itd.

    W końcu mnie puścił, ale zastanawiam się, czy rzeczywiście mogą tak sobie
    mnie lekceważyć?