  • Data: 2002-08-14 13:37:00
    Temat: Re: gliniarze zza krzaków
    Od: "Jan BIŁYK" <j...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ajdl39$dhs$1@news2.tpi.pl...
    > Niedawno na pewnej trasie złapali mnie gliniarze za prędkość. Ale stali za
    > krzakami w zatoczce schowanej za zakrętem i to bardzo niedaleko znaku
    > kończącego autostradę (po chamsku).

    <cut>

    Slyszalem ostanie o sprawie gdy gosc przed sadem podwazyl waznosc pomiaru
    gdyz w zasiegu radaru
    mozna bylo dokonac pomiaru zarowno przed jak i za znakiem zmieniajacym limit
    predkosci. Wygral. ...

    Skoro Ci odpuscili to nie ma sprawy - w innym wypadku mozna by sie
    przyczepic, ze "zmierzyli"
    Cie zanim minales znak konca autostrady -

    Pozdrawiam ...

    --
    jb
    www.dawny.wroclaw.pl