  • Data: 2002-08-14 14:26:20
    Temat: Re: gliniarze zza krzaków
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Stawarz wrote:

    > Tak, _znienacka_ dają znak i to zagraża bezpieczeństwu.

    > Statystyczny obywatel na widok Pana z lizakiem przeżywa niezły stres,
    > a jeśli w dodatku jechał za szybko to ten stres sie wzmaga i w takich warunkach
    > może popełnić błąd, który może kosztować wiele PLN, a nawet zdrowie, czy życie.

    hmmm,
    jeśli przeciętny obywatel na widok stresującej sytuacji popełnia błąd,
    który może kosztować zdrowie czy życie
    to zgłaszam postulat pozamykania statystycznych obywatei w ośrodkach
    odosobnienia :-)

    pozdrawiam też

    ps. sorrki, za dużo pracuję chyba i mam już dośc

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa