  • Data: 2004-06-11 14:40:50
    Temat: droga niepubliczna a alkohol
    Od: "pogo" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie co moze grozic za jazde po
    alkoholu po drodze niepublicznej? Wlasnie mi sie to przytrfilo ;( i nie
    bardzo wiem co mnie dalej czeka. Dodam, ze nie popelnilem zadnego
    wykroczenia ani nie stworzylem zagrozenia, a zostalem zatrzymany przez
    miskow na drozce dojazdowej do pewnej knajpki nad Zalewem Zegrzynskim. Aha,
    no i nie jechalem wczesniej po drodze publicznej, bo bylem tam od
    godz.14.00, a zatrzymano mnie ok.16.30 jak chcialem sie kawalek przejechac
    po tej drozce.
    Z gory dziekuje za jakiekolwiek odpowiedzi

    Pawel